Ovaj sajt koristi kolačiće (eng. Cookies) za bolje korisničko iskustvo. Koristeći našu web stranicu, slažete se sa korišćenjem kolačića.
Prihvatite i nastavite
Informacije

Popravke - dežurni servisi

Da bismo osigurali vašu mobilnost mnogi servisi širom Srbije su i dalje otvoreni ili su obezbedili dežurstva. Za lokacije sa dežurnim službama, odnosno dežurne servise, preporučujemo vam prethodni telefonski kontakt, kako biste se unapred informisali o trenutnoj situaciji. 

Kod nekih partnera je raspoloživa i usluga dovoza i odvoza vozila tako da nećete morati da napuštate svoj dom.

Najčešća pitanja i odgovori zbog nastalih ograničenja usled Korona virusa nalaze se u nastavku.

Imam reklamaciju na svoje vozilo i ne mogu je rešiti zbog uvedenih mera i ograničenja usled Korona virusa? Moja garancija uskoro ističe. Šta treba da radim?

Da biste zaštitili svoje pravo na garanciju, važno je da se reklamacija dokumentuje u garantnom roku.
Molimo koristite jednu od sledećih opcija:

  • Ako je vaš servisni partner zatvoren koristite funkciju online zakazivanja termina odnosno opciju "Zakažite servis" koja se nalazi u gornjem delu ekrana na početnoj web stranici servisnog partnera.Opišite situaciju/problem u polju "Ostali zadaci". Unesite bilo koji željeni datum u budućnosti i zahtev da se problem reši po isteku ograničenja usled situacije sa Korona virusom.
  • Obratite se nekom od dežurnih servisa, i zamolite ih da prihvate i ako je moguće otklone vašu reklamaciju
Zbog ograničenja usled Korona virusa ne mogu da se pridržavam servisnog termina. Šta to znači?

Molimo vas da redovno održavanje izvršite u roku od 4 nedelje od ukidanja ograničenja usled Korona virusa. U tom slučaju će budući zahtevi u garanciju ostati validni, a i garancija mobilnosti će ostati važeća do tada.