Dobri razlozi za  WLTP

Potrošnja vozila može se razlikovati od potrošnje koju prikazuje proizvođač automobila. Valjanost rezultata mjerenja na osnovu novog evropskog ciklusa vožnje (NEDC) je stoga uvijek kritikovana. To je zato što je stvarna potrošnja u velikoj mjeri zavisna od individualnog ponašanja u vožnji i opreme vozila. Na primer, da li vozilo puno putuje u gradskom saobraćaju, na magistralnom ili na autoputu. Da bi se uzele u obzir te razlike, teoretski uslovi NEDC ciklusa rezultiraju dinamičnijim profilom vožnje zasnovanim na statističkim istraživanjima i procjeni prosječnih korisničkih profila. Ukupno, uzimaju se u obzir veće ubrzanje, veća prosječna brzina i veća maksimalna brzina. I umjesto simulacije kombinovanog gradskog i van-gradskog saobraćaja, vozilo se sada testira u četiri faze različitih raspona brzina. Podaci o količini izduvnih gasova i potrošnji goriva izmjereni u skladu sa WLTP-om moraju se prijaviti od 1. septembra 2017. godine za sve nove modele i motore za putnička vozila. Ovo važi za Evropu i mnoge druge zemlje širom svijeta.

Zatvori